Massor me najs! =))

Känner mig verkligen levande nu! =)
 Barnen sover jättebra vilket resulterar i bra sömn för mig och det är toppen. Vi är ute varje dag i princip o leker i lekparker och går på promenader och det är sååå kul. Känns som en befrielse från att ha suttit inlåsta i vår lägenhet hela vintern. =))

När jag var på spa så hade jag det helt underbart!
God mat o härlig miljö och att bara få rå om sig själv, välbehövligt och välgörande!
Sen var jag ju på party med jobbet och det var kul, mycket trevligt att få träffa alla jobbarkompisarna. Nu i lördags blev det en till fest med jobbet, denna gången hade jag ännu roligare. =)) Vi spenderade kvällen på O´Learys och maten var underbart god o drycken också, hi hi.
Många minnen o goa vänner har man fått från tiden på Armstrong, men den 27 maj så stänger
fabriken igen för gott.

Min älskade make klarade lastbilskortet idag, tjohooo o grattis, nu ska han fortsätta med E-kortet alltså släp till lastbil. Det kommer nog att gå minst lika bra. =))

O snart är det påsk o då blir det fullt upp med att träffa vänner o släkt, ska bli så kul.

Bjuder på lite bilder från tidigare. =)

Tjing tjong!



Trots dom allvarliga minerna så hade vi väldigt roligt när vi gjorde premiär på Busplaneten! =)



Ett tag så tyckte Oliver o Lova att det var väldigt roligt att sitta i lekbackarna, antingen själv eller tillsammans. Dom kunde sitta så länge som en kvart o dola på. =))




Att mysa o gosa i alla dess former är något som ligger högt på "favoritsakerattgöralistan"! =))



Att bära apan på ryggen tycker Lova är kul! =)



Rasmus!



Oliver!



Lova!

Kramas mer o sköt om er! =))

<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Tant C

sötnosarna

2011-04-18 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback