Kort om mycket!

Ursäktar mig inte längre för att det dröjer mellan inläggen, ni vet vad som gäller vid det här laget! =))

Sommaren är ju underbar, vilket väder vi har haft!
Hoppas att det blir lite mer sommar innan vi går mot min favvoårstid hösten.
Här susar dagarna förbi och vi har ett fullspäckat schema. Just nu är jag ensam med barnen för maken jobbar och är på fiskeresa, så totalt blir jag själv i 10 dagar. Vi är nu inne på dag 6 och hittills går det bra! =))

Vi har haft barnvakt för tredje gången! Det var barnens fastrar som tog sig an dom små, och det hade gått superbra. Vi spenderade kvällen med att fira en av våra vänner som i dagarna har fyllt 30.





Här är D tillsammans med M o A-Z. Tack för en trevlig kväll! =))

Jag har försökt att fylla våra dagar med aktiviteter nu när vi är ensamma jag o kiddarna. Igår gick vi till sandgropen en bit bort och hade mysigt. Häromdagen besökte vi en 4H gård och det tyckte iaf 2 av dom var jättekul, Oliver o Lova är väldigt intresserade av djuren men Rasmus hade oxå kul.



Det händer så mycket i våra liv just nu så vi hinner nästan inte med....men det är fantastiskt roligt. Barnen utvecklas massor och svårare ord som traktor tex börjar dyka upp i ordförrådet.

Vi är så tacksamma som fick bli föräldrar åt dessa 3!

K Ä R L E K!







Sköt om er! Kramas ofta!

Med tanke på den 7 åriga pojke som miste sitt liv, ta en titt
här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback