Friska at last!

Nu mår vi bättre! Efter lång återhämtning så verkar vi vara på banan igen. =) Dom sover dock lite sämre nu och har återgått till att vakna vid 4-4.30....pust o stön.
Nu när vi är friska kan vi återigen börja planera in lite aktiviteter, har tänkt mig en cykelutflykt i veckan b la.=)

Maken har varit iväg och jobbat sen i söndags, men jag tycker att det går bättre o bättre att vara själv med barnen. Igår så provade jag på att duscha tillsammans med barnen och det var riktigt lyckat! Det går ju lite bättre ju större dom blir. Men det blir fler o fler duster här hemma också, det testas o tjuras och tyvärr så har Lova börjat bitas en del.
Men jag hoppas att det blir bättre, dom leker ju mer tillsammans och har ju roligt mestadels. =))

3 st Bobby cars är införskaffade också, så det blir kul att se när dom lär sig köra dom. =)

Nu ska vi vila en skvätt, har som sagt redan varit vaken i nästan 5 timmar.

Ha det gott! <3 <3 <3




Lova gungar på hästen i full mundering och med vovven bak på! =))



Oliver är sååå lik pappa tycker mamma! =))



Rasmus var den enda som åt en hel Piggelin härom veckan när dom fick prova isglass och av minen att döma så är det lite kallt kanske, men ack så gott! =))


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Hoppas du får vila en stund nu, låter inte allt för uppiggande att behöva vakna runt 4 på morgonen (natten)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback