Det nya året, välkommen 2012!

Hej hopp på er alla!

Hoppas att ni har fått en bra start på 2012. Här har det rullat på med lite sjukdom, födelsedagsfirande och en massa annat grejs. =))
Barnen har fyllt 2 år och det firades med råge i dagarna 4. Ballonghav, tårta och en massa fina presenter och vi tackar alla så hjärtligt som var delaktiga i detta. =))
2 underbara och händelserika år har susat förbi och jag ser sååå mycket fram emot vad detta år har att bjuda på när det gäller barnens utveckling. Dock kan jag tillägga att trots och allt som hör därtill får gärna passera med blixtens fart.....







Nyårsafton firades i H-fors tillsammans med ett gäng goda vänner. En mycket trevlig afton och jag måste bara inflika att mitt lag vann kvällens musiktävling, vinner så sällan så sällan, men vi vann! Tjihooo! =))



Pappa Mattias och Oliver på nyårsafton.



Att "jäppa till" tycker Lova är fantastiskt roligt!



Årets obligatoriska vintergrillning gick av stapeln tillsammans med familjen Spetz, mycket trevligt! =)



Och så var det jag då.... Jag känner mig enormt sliten och slutkörd just nu. Har nog varit på gång ett tag, men nu efter helgerna så har det kännts riktigt jobbigt. Därför håller jag på med all sorts form av rekreation och pepp inför vad som komma skall. Jag ska försöka styra upp innan det går för långt.

Alla tips till en slutkörd trillingmamma mottages tacksamt.

Sköt om er och ha det gott!


Kommentarer
Postat av: lizaloop

Du vet vad som är bäst för dig, å kör på den linje du berättade här!

Postat av: Malin L

i svåra stunder med grin och trötthet tänk bara positivt och den lycka av trötteht du har, istället för längtan =)

2012-01-27 @ 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback