Tjohoooo!! =))

Hej hopp everyhopa!!!! =))

Är glad idag....., för att vi har fått mail från KvinnoKliniken!!!! Yipppie!!! Det känns så bra att det äntligen händer nåt!! Längtar så efter en liten!!! Så om några veckor bär det av, då hoppas jag att läkarna har kommit fram till nåt vettigt med våran utredning så att det blir bebis bums!!

Är lessen idag....., för att min arbetsplats innehåller människor som inte riktigt har fattat det här med hur man beter sig mot varandra......, vill man inte ha en arbetsplats där man trivs o mår bra??? Okej att allt handlar om pengar...., men varför förstår dom inte att om personalen mår bra o trivs något så när så ökar oxå produktiviteten!!! Gahhhhhhhrrrrrrrgggggggggg!!!!!!!!!! Blir såååå frustrerad ibland!!!!

Är förväntansfull idag......, därför att på lördag har vi firmafest, thi hi, med det som står ovan så tror ni säkert att festen inte blir rolig, men det blir den. Jag jobbar nämligen på världens bästa skift!!! =))) Så vi kommer att ha jättekul även om inte alla har det!!! =))))

Är orolig idag...., för min familj o mina vänner som inte mår bra.....kramisar....

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

KUL!

Postat av: Business

Very informative. Great site. Really professional.

2010-10-01 @ 11:47:52
URL: http://www.business.bestsites2007.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback