Lite av det som hände under BloGg PaUs!! =))


Hittade förebilder på sovrummet!!!! Ha, ha, ser ni skillnaden!!!



Var till Lycksele i höstas o hälsade på min kära vän Jeanette, vi gick ut o hade skit kul!!! =)))
Jag, Nettis o Emmis!! =))


image56

Julen gled förbi ganska obemärkt i år, här är mannen i full gång med vintergrillning på mellandagarna! =))

image57

Nyår var nog en av de bästa jag nånsin haft, kära schwåger som är kock var på besök o lagade utsökt mat och jag o Camilla klädde upp oss till fröken guld o fröken silver!!! =))))



image62

Bröderna Olsson!!!

image63

Jo, glömde säga att i julklapp gav vi oss själva (fast mest till mig) en ny kamera, en systemdigital Nikon D40, så förhoppningsvis blir bilderna bättre! =)))

I januari när älsklingen fyllde år blev det smörgåstårta, mums!! =))

image64

I februari åkte vi till Sthlm, vi bodde på Birger Jarls hotell, roade oss o gick på konsert! Vi var och åt riktigt god mat bla på denna resturang.... Bröderna Olssons!
Vi såg Alter Bridge på Fryshuset!

image65

I mars var jag på barnkalas!! Fin tårta, va!! =))

image66

Min kära syster har skaffat katt det är en blandning mellan Norsk Skogskatt o Mainecoon! Simba!

image67

Så där...det var lite av det som har hänt...om ni vill se mer bilder så kan ni bara kolla här,
Bumsans Pixbox

Vi höress!! Kraaaaaaaaam!!! =)))

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud va söt simba var. Önskar att jag hade tid för en katt =(

Postat av: Tessah

Ååå vad jag saknar er då jag ser bilderna :)

wei... ses lördag! Puss gumman :)

2008-04-24 @ 21:22:23
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Här var det uppdaterat, vad kul!
jeanette det var länge sen, hon får du minsann ta och hälsa till!

2008-04-25 @ 15:34:12
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Abdirahmanann

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-07-24 @ 08:07:03
URL: http://abdirahmanann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback