Storfrämmen o filmtips!! =))

Tjohooo!! Fick veta nyss att Tessah o barnen kommer till Umé i helgen!!!! Wohoooo!! Maken ska ju bort osså har jag fixat hundvakt, så nu kommer det att bli en kalashelg!!! Undra vad vi ska hitta på för sköjsigt!!! =)))

Blev inget besök hos Therese o Gabriel idag, kanske imorgon. =))

Jag vill iaf ge er ett filmtips, det var i lördags vi såg filmen The Kite Runner. Den var sååååå bra o jag grina såååå mycke. Väldigt sevärd av många anledningar!! Stark 4 av 5!! =))



Movie Poster Image for The Kite Runner

poster design by 
Ignition Print

Vi får se om jag bloggar imorgon, som sagt så gillar jag inte den bärbara! ;)

Ha de gött!! =))

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Hej! Nu har jag blivit moster åt en liten Leonard, han kom i torsdags en månad för tidigt, vägen ca 3400g och allt gick bra!

stolt

Postat av: Steinkaja

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2010-04-26 @ 08:54:34
URL: http://steinkaja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback