Tjolahopp!

Här händer det grejjer minsann, kan inte säga att allt är poooositivt, men....

Sedan i fredags så är det på nyheterna om mitt företag o dess framtid, det är en himla massa halabalooo på jobbet och med tanke på att jag och älskling jobbar där bägge två så får man sig ju en liten tankeställare....
Media blossar ju bara upp allting så fasligt, hujja.

Vi går in i förhandlingar på onsdag så om några veckor kanske man vet lite mer om hur framtiden ser ut....

Ja ja, he onche, hi hi. Imorgon ska vi till IVF-kliniken, wohooooo, hoppas vi får sätta igång med behandlingen snart, snart, snart eller typ NU!!! =)))
Jag känner mig glad och lugn, inte alls nervös över dom sprutor som skall stickas in i min mage så småningom, jag vill sticka nu!!! =))

Försöker komma på om det har hänt något mer, jag är såååå disträ och förvirrad numera, mycke o tänka på...

Jag återkommer! Kramis! =))



Kände bara att jag blev tvungen att lägga in denna underbara bild på min man och hans bröder, visst är dom fina!!
Älskar sånna här gamla bilder!! =)

Tjing tjing! =)

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

hihi ja så söt bild, och man känner igen honom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback