Fokus...

Som sagt, jag är sjukskriven nu.... Försöker fylla mina dagar med positivitet, människor jag mår bra av och saker som jag vet är bra för kropp och själ.
Varje morgon börjar med träning, stavpromenad, jogging, hopprep m.m. På det följer en god och sund frukost. Sedan får man se vad dagen har att erbjuda... Vissa dagar vill jag bara sova.....och önskar att jag ska vakna upp till en annan verklighet...
Håll tummarna för mig mig allihop för snart är det dax för besök hos läkaren, och vi tror på goda besked! =))

Jag har tidigare skrivit att jag tycker att det finns för lite stöd för människor i vår situation, ofrivilligt barnlösa, jag har aldrig under dessa snart 4 år blivit erbjuden stöd, varken när det gäller medicinsk kunskap eller psykologiskt stöd. Man har så mycket frågor.....så mycket som man skulle behöva prata om...med någon som förstår!!! Jag har jättemånga fina vänner runt mig som ger mig stöd, men det är inte samma  sak.... Iaf så ska jag få gå till en kurator imorgon som finns på KK här i Umeå, så helt plötsligt så fanns det någon..... Men ska man behöva skrika, tjata och bråka för att få den hjälpen, när det känns som att man är på väg ner i den djupaste av alla avgrunder!!??

Jag vet inte om ni förstår hälften av det jag skriver... Hoppas ni har det bra! Kram Bums =)

Kommentarer
Postat av: kata

TÄNKER PÅ DIG ! KRAM

2009-05-19 @ 14:27:15
Postat av: Christine

Jag tänker på Er och önskar Er ALLT GOTT!

Kramar Mamma Christine

2009-05-19 @ 16:31:51
Postat av: Tessah

Åååå håller alla tummar och tår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)



Nu har jag flyttat gumz :P

Ska du inte ta en tripp till mig och komma bort lite ;)

Är du sjukskriven än?



krams!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback