Lycka, lycka, lycka.... =)))

Hej hopp, tjohoooooooooo!!! =))

Nu är det frid o fröjd i ögonhöjd!!! =)) Maken är hemma från Thai-landet!!
Älskling, va jag har saknat dig!!

Känns så skönt att familjen är samlad! I måndags var vi på ultraljud. Alla 3 bebisar mår bra och växer som dom ska! Lika i storlek alla 3! Mina små älsklingar, det var sååå kul att få se dom igen! Wohoooo!! Mig undersökte dom oxå och jag mår tydligen oxå bra! =)
Vi försökte kolla vilket kön det var på bebbarna, men det gick inte så bra...., vi kanske såg en liten snopp, kanske...hi hi! =) Huvudsaken är att dom är friska o starka, mina små hjärtan.

Vårat hus har legat ute för försäljning i 2 veckor nu, och idag så blev det till 98% klart med kontrakt o allt så snart är det sålt. Då kommer nästa fråga, var ska VI bo!!?? Vi har ju inte kollat så mycket..., men det löser sig alltid. =)

Är ute efter radhus på Röbäck i Umeå, så om ni vet av nåt hojta!!!

Magen växer så det knakar, har haft såååå ont idag. Imorgon den 1 okt, så börjar jag jobba 50% och det känns bra. Att trappa ut arbetet, men samtidigt kunna vila så att jag o bebbarna mår bra.

Här kommer en bild i vecka 20 ( 19+0 )

  Tjipp O hej!

Kommentarer
Postat av: Tessah

Ååå vilken fin mage!!! :) hihi ojoj vad jag saknar er! kramiiiis!!

Postat av: izaloop

Gud så bra att ni får huset sålt. Hoppas bara ni hittar nåt bra boende snart!!

Nu kasnke vi kan få till det å ses liiiite oftare, umeå passerar man ju nån gång då och då :)

2009-10-01 @ 13:09:20
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback