Kalasdag!

Igår lördag så var vi och gratulerade min syster som fyller 40 år på tisdag.
Dom hade öppet hus i Örträsk där dom bor på helger och lediga dagar.
 Det kom en massa folk och det fanns en massa god mat o gott fika.
Jag tror att min syster fick en underbar dag med släkt o vänner och en massa fina presenter!



Det är alltid kul att träffa familjen! Här är en fin bild på Lova tillsammans med sin morfar. =))



Pojkarna hade fått klätt sig fina i skjortor dagen till ära!





Det var barnens längsta bilresa hittills och det gick jättebra, inte ett pip varken dit eller hem. Riktigt snälla var dom på kalaset också och tyckte att det var spännande med nya människor och nya miljöer.
Vi hade ju tur med vädret igår till skillnad från idag då det regnar o blåser.
Men då passar det ju bra med en lugn söndag och lite tvättning o städning.
Övrigt så känns det som att vi har matat barn hela dagen idag. Vi har tänkt försöka ändra lite rutiner så då blir det genast att göra. Vi ska tidigarelägga middagen lite så att dom hinner bli mer hungriga till vällingen innan dom ska sova, vi får hoppas att det går bra.
 Dom har sovit så bra de senaste nätterna och jag längtar så tills nattmålet är borta! =))

Det var allt för idag, tjing tjing! =))



Dålig bild på mig o Lova, men ändå. =)))


Kommentarer
Postat av: Sillan

Tack igen för en underbar dag och fina presenter. Hade inte kunnat bli bättre. Vilka fina bilder du fångat på denna MIN dag. Kram

2010-07-26 @ 09:13:21
Postat av: lizaloop

Vilken min när hon öppnar thailandspresenten, bra fångat!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback