Stora nu!

Vi var som sagt till BVC i måndags med barnen. Det genomfördes en läkarundersökning och viktkoll, längdmätning och vaccination. Det gick väldigt bra alltsammans. Det blev lite grin när sprutorna skulle tas, men det gick bra. Och jag är glad för vi fick inga reaktioner förra gången och inte den här gången heller på sprutorna efteråt, möjligtvis lite ont i benen.

Dom följer sina kurvor och jag är impad över att dom ligger så tätt intill varann.

Rasmus: 64 cm lång och 6140 g.

Lova: 63 cm lång och 6315 g.

Oliver: 63,2 cm lång och 6330 g.

Dom växer och växer i en hiskelig fart! =))







Dom är ju så lika varann i storleken, men det skiljer en del i utvecklingen. Jag tänkte lista deras färdigheter och kunskaper när dom blir 6 månader snart.


Kommentarer
Postat av: Camilla

fann din blogg via sajten Mammabloggar, va roligt att följa barnen och tre stycken på en gång!



Hit kommer jag åter.

Kram på dig.

Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+3

Awwe trillingar, så coolt. :)

hur går det med 3 små bebisar att ta hand om :)

2010-07-09 @ 14:25:57
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Bumsan

Camilla: Hej o välkommen! =)) Jag har kikat in hos dig m, vilken underbar blogg du har. Ses! Kram tebax! =)



Malin: Hej! Jo, det är en hel del att göra med 3 st små. Men det är helt underbart! Du får ju snart uppleva det bästa och mest fantastiska när din dotter kommer, det har jag gånger 3, så jag klagar inte! =)

Lycka till!

2010-07-10 @ 06:57:52
URL: http://bumsis.blogg.se/
Postat av: Sandra Lindholm - Tvilling Mamma

Vilka otroligt fina barn :)

2010-07-10 @ 13:07:54
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback