Lite annat!

Festen för barnen tog som sagt väldigt mycket tid och energi, och efteråt så var man ju tvungen att återhämta sig. Jag mådde dock inte så bra natten mot måndag då jag kräktes en gång. Så måndagen bestod enbart av vila för min del.

Förra veckan hann vi ju med ett besök till Rödåsel för att hälsa på
Sandra och hennes familj. Dom har ju trillingar oxå, Alice, Jenny o Thea, 3 st superhärliga tjejer. =) Det var jättekul att få träffa en annan trillingfamilj och jag vet att vi kommer att träffas fler gånger.
Dom bodde ju så idylliskt och vackert, se!



Vi satt ute på deras gård i flera timmar, och jag kan ju erkänna att det blev en hel del trillingsnack!  Här är Lova som fick komma upp i pappas famn en stund, hon fick även låna hans keps för att skydda sig mot solen. =)



Vi var ju till BVC oxå förra veckan, och det växer och växer. Barnen är nu ca 60 cm lång och väger ca 5,5 kilo. Dom är fortfarande så nära varandra i vikt och längd, så jag ger er ett snitt. =) Det är så spännande att följa deras kurvor som dom i sin tur följer fint. Nästa besök blir i slutet på juli, med läkarkoll och vaccination.

Just det, ska jag berätta vad jag handlade för presentkortet som jag vann. =)) Det blev en svart skinnjacka, klänningen som jag hade på bebisarnas party, en jättefin sidentunika, ett linne och en snygg t-shirt. Kanske kommer bilder sen....får se. =) Riktigt kul var det, jag kännde mig sååå lyxig som fick gå in o prova en massa kläder och veta att jag fick köpa en massa också.
Vero Moda Strömpilen, GILLA! =))

Vi besökte även mammas grav förra veckan och gjorde fint. Jag hade tänkt åka dit och plantera på Morsdag, men det hann vi inte så vi tog en promenad dit någon dag senare ist. Tänkte att jag kanske skulle lägga dit en inplastad bild på barnen, men jag vet inte... Röbäck har en väldigt fin kyrkogård tycker jag. =)



Idag tog vi en promenad in till stan, det är som lämpligt långt att gå ca 4 km. Det skulle bara kännas kul om det kunde bli lite mera sommar, för det var ganska kyligt i luften.
Ha det gott! Tjing! =))


Kommentarer
Postat av: Parisa

Va kul att kunna ha kontakt med en annan trillingfamilj, vi är ju inte så många ;)

Kramar

2010-06-09 @ 11:19:18
Postat av: Bumsan

Parisa: Hoppas att du mår bra! Kämpa på med magen, för det är mycket värt ju längre du ruvar dina små! Om du har Facebook, gå gärna med i gruppen Trillingföräldrar, där kan man träffa många andra trillingföräldrar. =)) Kram till dig o magen! =))

Postat av: Gjermundvanessa

Very nice site. Will sure visit again.

2012-07-10 @ 11:10:29
URL: http://gjermundvanessa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback