Internationella kvinnodagen!

I mina ungdomens rödstrumpedagar så skulle jag prompt fira denna dag tillsammans med mina vänner. Nu på ålderns höst, hi hi, nä, men lite klokare kanske man blir med åren...så tänker jag så här. Visst kan det vara både bra, kul, nyttigt och meningsfullt att ha dessa dagar..., men jag tycker att vi ska fira varandra som medmänniskor varje dag. Kvinnor, män, barn, pensionärer you name it!

Så till alla! Tjohoo och wohooo!! Va vi är bra!! En liten ros... =)))

                      

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Det finns så många konstiga dagar nu för tiden, varför inte bara ta vara på alla dagar!!

Skicka mig material du så ska jag pyssla så fort jag har tid!

Postat av: ANNNAAAH

fin bild! :*

följa varandra med bloglovin? :*

2010-03-09 @ 09:03:08
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback