Sundsvall = rekreation!

På fredag så ska jag åka till Sundsvall. Wohoo!! =))
Bo på hotell, göra stan och på lördagen så blir det IKEA innan hemresan. Det känns som att det passar just nu, det är som en födelsedagspresent till mig själv. =)) Jag har aldrig varit utan barnen så länge, så det kommer nog att kännas men det kommer att gå bra. Jag ska göra mitt yttersta för att slappna av och njuta. Jag hoppas att jag kommer att kunna sova gott och kanske få en sammanhängande sömn för första gången på ett år. Jag återkommer nog efter helgen med en rapport. =)) Det kommer att vara fullt  upp imorgon för att förbereda resan och göra iordning för maken o barnen här hemma.
Så jag önskar er redan nu en fortsatt trevlig vecka och en härlig helg!
Kramar i massor! =))

P.s Jag ska passa på att utöva ett av mina drömyrken, betygsättare av hotellfrukost, thi hi! =))

Kommentarer
Postat av: Malin L

good for you...

ha de så roligt och njut nu =)



2010-10-27 @ 21:15:35
Postat av: Anna

Hoppas ni får det underbart i helgen, det förtjänar ni! Du gör ett bra jobb att fostra trillingar.



Jag känner till din syster via min mor, så jag brukar kika in här lite då och då. Dina tre och min Molly var beräknad samtidigt :) dina föddes dagen före min födelsedag och min Molly 8/2, hon har Downs syndrom.



Sköt om er! /Anna

Postat av: Sandra

Va härligt för dig med lite egen tid,det behöver man ibland.Hoppas du shoppar loss på ikea å får njuta av en god hotellfrukost.Äggröra å bacon e ju aldrig fel!

2010-10-28 @ 08:40:51
Postat av: Lovisa

Vad kul med IKEA! =) Du har skrivit förut på bloggen att barnen har sovit hela nätter för det mesta och att du har tagit sovmorgon och så vidare, vad menar du nu med förtsa sammanhängadne sömn på över ett år?

2010-10-28 @ 13:15:36
Postat av: Joachimkristina

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-02-01 @ 10:21:18
URL: http://joachimkristina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback