Föräldraträff!

Idag ska vi ha en träff med föräldragruppen från BVC. Jag har ordnat så det blir knytis här i våran lokal på området. Det ska bli riktigt kul att träffa andra bebisar och föräldrar, vilket vi inte har gjort så mycket. Det är föräldrar och barn som bor i samma område och där barnen är födda ungäfär samtidigt.

Kul att disskutera barnens utveckling och hur vi som föräldrar tänker. Dela med sig av tips o funderingar.

Det ska bli väldigt roligt! Hoppas ni får en bra dag! =))

 

Jag o Lova pratar lite! =))


Kommentarer
Postat av: linnea

Mycket vacker bild, man ser kärlek i bilden.

2010-09-01 @ 18:26:25
Postat av: Anonym

hur ser din mage ut nu efter barnen?

2010-09-01 @ 18:27:18
Postat av: HUSnrNIO

Hej Johanna! Jag har provat att nå dig via mail några gånger och har bifogat Esters namntavla till dig. Imorgon måste jag posta den till dig så att du har den på fredag. Kika på den och maila tillbaks eventuella ändringar m.m.

Ha de gott. Helen HUSnrNIO

Postat av: HUSnrNIO

Hoppas föräldraträffen var till belåtenhet=)

2010-09-01 @ 22:51:03
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Bumsan/Johanna

Linnea: Tack!

Gällande magen så är den inte så fin, jag har inte så mycket bristningar, men magen är stor och jag ser fortfarande gravid ut, men det kommer nog att ordna sig. Det som kan bli jobbigt är ju att det kan bli en massa hud/skinn över som ligger o fladdrar, men då får man väl fixa det kanske.

Helen: Tack, har svarat dig. =))

2010-09-02 @ 08:26:16
URL: http://bumsis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för senast! ;) Det var jättetrevligt! Om du (precis som jag..) är sällskapssjuk om dagarna så brukar jag och Sami promenera inte långt från era kvarter så om ni vill kan vi komma förbi och sällskapa. Hör av dig i så fall!

2010-09-03 @ 18:38:04
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback