Barnfrihet!



Bilden är från när vi gifte oss på Koh Lanta i Thailand 2006. <3

Jag och maken fick vara barnfria igår för första gången på 16 månader!
Det var riktigt mysigt att få rå om varandra en stund och mycket välbehövligt. Vi gjorde om hallen här hemma, men det är inte riktigt klart än, det kommer bilder sen. Efter det så tog vi bussen till stan, käkade på Max o gick på bio. Man kände sig riktigt ung och levande. =))
Barnen hade haft en toppendag hos farfar och fått följa med o kolla på fastrarnas fotbollsmatch, tack snälla ni för stunden vi fick!

Jag hoppas att vi kommer att få uppleva det fler gånger för det är verkligen viktigt att få andas och hämta energi för att orka vara en bra förälder.

Nu är jag gräsänka igen tills på tisdag men nu är barnen friska och det känns mycket bra. =))
Idag ska vi ta en tur ner på travet o gå på loppis.

Ha det gott!



Mycket kärlek till dig min älskade! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback