Älskade höstungar!


Lova!



Oliver!




Rasmus!

Slänger in ett snabbt litet inlägg till de få trogna som kikar in här ibland! =)))

Livet går snabbt just nu, jag kan inget annat säga än att det rusar på i 180 och för att inte krascha så är det bäst att prioritera. Många saker faller bort, men med fokus på det viktigaste just nu, familjen, så kommer det nog tid för annat sen. =))

Vi jobbar, går på dagis, jobbar och går på dagis. Vi försöker njuta av tiden vi har tillsammans på bästa sätt. Barnen älskar verkligen dagis, och det känns jättebra, men jag saknar dom om dagarna.

Helgen som var spenderade jag o maken med goa vänner i Sundsvall. Ikea, Birsta, god mat och hotell. Myyyys!

Sköt om er och ta hand om varann! Kram!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Kul med ett inlägg, synd att vi inte kunde ses igår, men vi får styra upp det där sen!

Postat av: Jela - Mamma till Neo

Gud så söta barn du har, häftigt med trillingar :)

2011-10-23 @ 22:47:50
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: Catrine

Vilka fantastiskt fina barn du har! jag beundrar dig!! Jag får lite perspektiv på tillvaron nu, med mina tvillingar ;-) ha det gott!

2011-11-13 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback