Blev sugen...

..på att berätta lite om hur vi har det. =))
Här har det hänt massor och det känns som att veckorna bara susar förbi, kan sitta o känna att förra tisdagen känns som igår....

18-månaderskoll är genomförd, vid 19 månader ålder. Alla tre fick mycket väl godkänt av farbror doktorn och vaccinationen gick bra och vi har inte heller blivit sjuka. (peppar,peppar)
Rasmus: 11,3 kg o 81,5 cm
Lova: 10,7 kg o 80,5 cm
Oliver: 10,2 kg o 80 cm

Lova har lärt sig säga Oliver, Lulle, och det säger hon ofta om dagarna. =))
Det kommer mer och mer ord och dom är så underbart duktiga på så mycket!
Både Rasmus och Lova kan göra en kullerbytta också, Oliver är lite för lealös för att riktigt få till det. =)

Det går jättebra för barnen på dagis och jag är inne på min andra arbetsvecka. Det känns lite konstigt att vara tillbaka på Armstrong igen, vi är ca 15 personer kvar...det ekar en del i de tomma fabrikslokalerna. Jag är ändå glad att jag fick det här avslutet, har ju jobbat där i över 10 år och har många fina minnen och har fått lära känna många fina människor! Så för tillfället har jag 2 jobb, yes här går vi från noll till 120 på en gång, hi hi. Jag har ju blivit snabbköpskassörska också i kvarteret där jag bor, hi hi, på världens bästa ICA Röbäck! =))

I söndags var vi ut i skogen och plockade svamp, det var såååå kul att se barnen i naturen. Ätandes blåbär och skrattandes åt mossa, dom fick lära sig att plocka lite svamp också för vi hittade ju massor med trattisar!!! =))



Livet känns härligt men hektiskt just nu, det är bara att försöka hänga med! Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback