Tacksamhet!



Jag känner mig nu så full av liv. De senaste 2 veckorna har jag gått på mitt behandlingsprogram, och det känns oerhört bra. Jag är så tacksam över att jag har fått den här möjligheten, hjälp, kunskap och stöd för att kunna ta tag i mig själv. Och det går riktigt bra! =))

Jag har tränat och stått i, ändrat mina matvanor en del. Jag har lärt mig Tai Chi och meditation, har fått träffat fina människor och haft det tufft men roligt. Jag känner mig väldigt nyfiken på framtiden. =))

Jag känner att jag har fått mer energi och börjat arbeta med min stress, det känns bra. Mina blodprover(socker, blodfetter m.m) har förbättrats mycket på bara 1 månad och det ska bli kul att se om dom kan förbättras ytterligare.

Fullt upp har det varit, men jag hoppas som sagt att det ger resultat och jag har ju redan fått bevis för det. Mina älskade små kommer snart att få en starkare, lugnare och aktivare mamma. =))

Hoppas att ni har det bra därute! Kram J <3







Jag är så tacksam för er, mina barn, ni inspirerar mig till att bli en bättre människa!


Kommentarer
Postat av: lizaloop

Låter ju underbart! Kram

Postat av: tant Carola

Den största energi och vän kramen till dej, bästa Johanna och styk småtrollen på kinden, hoppas vi kan ses snart..

2012-04-26 @ 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback