Life is najs! <3

Hemmet har fått sig en redig omgång, jag och maken har tillsammans städat, rensat och fixat en massa saker. Det känns såååå bra! Jag mår mycket bättre! =))

Vi har även fixat en provisorisk projektorduk som skall invigas ikväll,
barnen ska få se bio och ha fredagsmys! =)
Imorgon beger sig alla 3 till farmor för att övernatta och då ska jag och maken bänka oss o kika storbildsfilm hela helgen. =)) Som sagt så känns det skönt med lite återhämtning och framför allt sovmorgon på söndag, tjihooo!!

Häromdagen köpte vi pärlpyssel till kidsen och vi satt tillsammans och hjälptes åt så att dom fick göra varsitt halsband. Det känns roligt för mig att könsrollerna blir lite utsuddade i vår familj. Alla vill ha halsband, kolla på traktorn och imorse gick Oliver till dagis i trosor. ( Är hans kalsonger, som han kallar trosor. ) Ha ha!

Börjar känna mig levande igen, härlig känsla!

Idag tänkte jag bjuda på en bild från en annan norrbottniska,
Laila Wikström.



Trevlig helg önskas er! Kram o tjing! =))


Kommentarer
Postat av: Sotarlena

Kul att Du orkar och hinner med bloggen fast Du har sååå stor familj. Du, jag såg att Ni skulle inviga en provisorisk projektorduk. Är Ni intresserade av en ramspänd på 77" så har Vi en till salu. Färdig att bara sätta upp på väggen. Maila mej om intresse finns.

2012-02-17 @ 18:50:45
Postat av: lizaloop

Hoppas ni får en underbar lördagkväll tillsammans!!

Postat av: Tessah-Norrlandsmorssan

Ska ni inte ta en tripp till kalix i sommar och komma hälsa på ? :)

Saknar er enormt.

Vi måste också ta och komma ner snart , nu när alla sjukor börja ge sig och Jens bandy sesong är snart över och då har vi mer tid också. :D

2012-02-28 @ 08:41:58
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback