Från "Life is najs" till "Life is bajs"

Johosan va sjuka vi har varit de senaste veckorna.
 Feber, hosta, feber, spya, snor i kopiösa mängder och mera feber och till sist prickar!

Det började så här...



Lova insjuknade först. Här somnade hon på en kudde i lekhörnan och Oliver försöker genast härma. =)
Vi har alla varit sjuka utom pappan, alla har haft 40 graders feber utom pappan, Oliver och mamman har spytt och igår fick Oliver prickar fulla kroppen som en reaktion på sjukan. Men idag, peppar peppar, är alla 3 på dagis. Och jag passar på att smyga in ett blogginlägg mellan alla telefonsamtal till a-kassa, f-kassa m.m

Som sagt så har de senaste veckorna bara gått till sjukdomar, arbete och försök till återhämtning.
Jag hoppas innerligt att vi får vara friska ett tag nu. =)

En tråkig sak som hände för drygt en vecka sedan var att vår hund Kelso dog.
Han har ju bott hos min pappa i 2 ½ år och sorgen för pappa blev stor.
Kelso skulle ha fyllt 9 år i april, men han insjuknade och gick bort väldigt fort.
Vila i frid!



Livet står ju som stilla när man är hemma med sjuka barn och även är sjuk själv. Nu ska här trixas till så att vi får tillbaka kraften och blicka fram mot våren. Jag behöver ju komma igång igen med alla mina planer och projekt som jag har på gång..... =))

Bjuder på några bilder till och önskar er en trevlig fortsatt vecka!
Tjingelong!





Leka alla 3 tillsammans går ibland jättebra! =))


Kommentarer
Postat av: Tessah

Hoppas ni får vara friska och krya nukrama

Postat av: Katarina

Hoppas att ni håller er friska och krya nu.

Här har vi haft kräksjuka, influensa och nu då halsfluss de sista veckorna.

2012-03-14 @ 15:23:51
URL: http://mammakatarina.blogspot.com
Postat av: Josefin

Vi har också varit sjuk om och om igen med diverse prickar, spyor och febertoppar. Jag hoppas det vänt för er och att ni kunnat vara på dagis den senaste tiden. För oss hoppas jag också att det är över nu och att Henry får gå på dagis imorgon. Alla är less på att bara gå hemma och dra benen efter sig och less på varandra. ;)

2012-04-02 @ 17:50:04
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback