MmmMMmm, JusT deT!!!!

Hej hopp alla!!! =))
Måste bara berätta att jag var till Sthlm i förra veckan, var på ett seninarie som handla om sömn, kost o arbetsglädje. Är ju speciellt viktigt för såna som jag som jobbar skift. Oj, vad mycke man inte vet....!! Det var iaf jätte intressant. Speciellt den biten om arbetsglädje, glädje överhuvudtaget är nåt som ligger mig varmt om hjärtat!!
Varför vara negativ om man kan vara positiv!? Man har alltid ett val om hur man ska tackla saker o ting och man bestämmer oftast själv vilket humör man vill ha. Kvinnan som pratade om glädjen heter Katarina Modig, och hon sa att man skulle vara ett vardagsorginal och en glädjespridare, jag tyckte det lät bra, hihi!! Våga sticka ut lite, bjuda på sig själv och få andra att vara glada!!! Jag tror det mesta har med attityd att göra, man påverkar sin lycka själv.
JAG väljer att vara lycklig!!! Var glad det är roligt!! Självklart ska man vara arg o lessen ibland oxå, åtminstone för att lära sig va glädje är, ;)!!
Livet är som en gunga, det går upp...och det går ner.....
Avslutar dagens blogg-svammel, thihi, med ett indianskt ordspråk:
"Var misstänksam mot människor som inte tycker om fågelsång!"

Tjing tjing!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det hade hon helt rätt i!!!!

Postat av: Edvardlinda

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2009-04-02 @ 10:25:47
URL: http://edvardlinda.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback