Värme i vintermörkret! =)

Värme i vintermörkret! =)

Ännu en bild från vår Thailandsresa, kan va skönt att drömma sig bort ibland.....

Imorgon är det min födelsedag och hade jag fått välja så hade jag nog spenderat den på Koh Lanta, tyckte såååå mycket om den ön!!! Solat, badat, åkt ut o gjort ett dyk, ätit god mat o druckit några Singha!!!

Vintern o mörkret är inte så lockande just nu..., när man vet att det kommer att vara så i ca 5 månader, kanske kan man sticka iväg på nån liten tur till ett varmare land...*hoppas*

Nå, idag har jag varit och köpt simkort på badhuset, det kändes bra, ännu ett steg på vägen i mitt hälsosammare nya liv! =))

Annars har det inte hänt så mycket, tänkte städa lite o förbereda för morgondagen då det blir mycke familj o vänner som kommer på besök! =))

Ha det bra därute!! Tjing tjing!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Idag ska jag på 3 års kalas..!

Postat av: Tessah

HIPP HIPP HURRA!!! GRATTIS VÄNNEN! ;)

ååå fin thailands bild. Vill också utomlands !

2006-11-02 @ 14:34:37
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Zikkan

GRATTIS I EFTERSKOTT BUMSIS!! KRAM KRAMKRAM RKAMKRMAKMRTKMAKMR....Hoppas allt e bra me dig!!! =) Ja läser din blogg, Lisa tipsa mig! :D skoj o läsa jue! Klappa voffsisarna från mig!

2006-11-07 @ 05:25:41
URL: http://www.zikkan.podomatic.com
Postat av: Tessah

meeeera blogg!!!! =)) Vill läsa meeeeeer ;)

2006-11-20 @ 20:43:09
URL: http://www.tessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback