GoDiS, chOKlaD & CigaRettEr!!!!

   128942-18  Godis.....snarragotta....karra......mmmmmmmmm.....
GoDiS, chOKlaD & CigaRettEr!!!! Choklad.......
128942-19 Giftpinnar, ciggisar......os.......blääääää.....

Är inne på min 6.e rökfria dag!!
Den här gången känns det som att det är på riktigt, men det är tungt vissa stunder.....
Ibland tänker jag bara, varför kan inte rökning vara nyttigt!? Alla är ju så duktiga på att uppfinna allt möjligt, så uppfinn den nyttiga o hälsosamma cigaretten!!!
Gör det nu......
Och mitt upp i suget efter ciggen så är det ju bara att konstatera att man håller på att försöka gå ner i vikt oxå...., hallå rimmar detta bra!?
Jag har aldrig varit såååååå sugen på godis som nu, och då undrar jag genast, varför kan nån inte uppfinna nyttigt godis!?
Jo tack för att knapra på nötter o naturgodis och ditten datten, men att bara få mumsa i sig 200g maraboudaim, wienergums, sega råttor o snickers....åhhhhh........
Nåja, nu ska jag sluta gnälla!!!
Jag vet att jag kan klara av att sluta röka, gå ner i vikt och få ett hälsosammare liv, inga problem, men som sagt....vissa stunder känns det tungt......
Tjipp, nu ska jag gå o knapra på en morot o en bit vitkål!! =))))

Kommentarer
Postat av: Tessah

Du är så duktig johanna! :) GO GIRL! *krama*

Postat av: Lisa

herregud vad du är duktig..
kom hit och smitta mig är du snäll..

2007-02-28 @ 17:47:27
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Lisa

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart är du..hörde att ni ska få våran kommunchef som personalchef..hahaha

2007-03-21 @ 22:52:21
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback