Oj, oj, oj...=))

Tjohooo!!!
Det händer grejjer..., har varit lite ledsen i veckan o inte haft lust för nåt.
Firmafesten var skit kul!!!! Oj vad jag dansade o minglade o hade skoj, alkoholen tog ut sin rätt helt enkelt, med tanke på att det blev ett 12-timmars pass så att säga, hi hi!!
Fredag natt sov jag på lassa med en vän..., inte kul...
Nu åker jag på kurs till Lycksele, mån-onsd.
Men vi höres senare i veckan!
Kram kram! =))

P.s En kort resume..., men då vet ni att jag lever iaf...., jobbar starkt på att få hit lite bilder så snart kommer det!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Roligt att höra att festen var lyckad, mindre roligt med kompisen!
Uppdatera snart igen...

Postat av: Paullinnea

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2008-05-12 @ 14:20:05
URL: http://www.pandablogs.com/paullinnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback