Upp o ner, Upp o ner...

Det är så livet är, upp o ner... Mycke har hänt, flertalet av dom jag känner har problem av olika slag.... Varför kan inte allt bara vara bra!? Jag vill att alla ska må bra o vara glada!! Självklart inte hela tiden, för vare sig man vill eller inte så kan man ju inte styra det som händer o sker. Men just nu känns det som att det lutar åt problemhållet fasligt mycke.... Det är frustrerande ibland att man inte kan fixa saker o ting, lägga sig i lite mer i andras liv... Det är jobbigt att behöva gå runt o oroa sig för hur andra mår o hur dom har det....
Jag är såååå glad att helgerna är över, tycker ju som sagt inte om julen....
Hade dock ett riktigt "jullov", mycke ledighet o mycke god mat!! =))) Men nu är man tillbax i vardagen igen. Startade om med GI-köret denna vecka, så nu ska julskinkan bort!! =)))
Det tråkiga är att jag inte har sett till att maken har fixat datorn, så det blir inga bilder än på ett tag, men jag har ju en stammis här på sidan som vill att jag ska skriva några rader, så det är väl bäst att lyda!! =))))
Denna vecka jobbar jag eftermiddag, det innebär mån-tors 14-22, ingen social vecka precis.... Jag ska försöka rycka till mig me bloggingen nu iaf.
Hoppas ni har haft det bra allihopa och jag önskar er ett underbart 2007!!! =))))
Synes!! // Bumsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback