VäXtHuSEt!! =))

128942-23


Här är mitt växthus!!! =)))
Har inte odlat så mycke i år, men jag har iaf, gurka, tomat, smultronspenat, thailändsk basilika, broccoli, citrongräs o paprika m.m Det är en fröjd för själen att arbeta med växter, jag har absolut inga kunskaper om växter o odling osånt, men jag lär mig!!! =)))
Jag ska "möbler om" o dona lite i mitt växthus i sommar har jag tänkt och så ska jag kanske påbörja en "kryddhylla" och göra iordning ett plantbord utomhus oxå,  får se hur mycke jag hinner me!?

I morgon kommer min pappa på besök, då ska han hjälpamig att snickra lite o grejja, vi ska göra en hundhage, virkesförvaring, bänkar i tvättstugan o lite sånt!

Hopp hej!! =))

Kommentarer
Postat av: Lisa

inte så mycket..jag tyckte du rabblade upp en massa saker du har i ditt växthus....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback