Ville bara meddela....

...att mitt dåliga humör gick över i går kväll. Puh! Jag tycker mycke mer om att vara glad!!! =))) Kvällen blev riktigt lyckad!! ! Vi åt en jättegod middag, och jag tänkte dela med mig av receptet!!

Grillad Karré med Krämig Sallad!

Sallad

1 ask gula körsbärstomater (250g)
250 g frysta, tinade haricots verts
1-2 bitar kvibille ädelost(140-280g)
1 grönsalladshuvud
1 dl rostade salta solrosfrön
1½ dl créme fraiche
1 msk olivolja
1½ msk balsamvinäger
Flingsalt och nymalen svartpeppar

Halvera tomaterna. Lägg dem och haricots verts i en skål. Smula ner osten.Riv ner salladen och strö över solrosfrön. Rör ihop créme fraiche, olja och vinäger, salta och peppra. Vänd ner dressingen i salladen.

Grilla benfri karré som ni själva önskar, helst med egen marinad! Servera med enbart salladen, eller tillsammans med potatisklyftor for exampel!! Smaklig måltid!!=)))

Efter middagen och en låååång kaffestund så blev det film och godis!!! ;)))
Tjohooooo!!!! =))))

Underbara lskade  DVD Region 2 DVD

Kommentarer
Postat av: crue Annika

hallåå ha en trvlig helg kram crue Annika

Postat av: Lisa

see br att du är på bättre humör! Vi får höras, nu ska vi på bröllop!

2007-07-21 @ 09:45:59
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback