65-ÅrS KalAs!!! =)))

65 BAST!!!

Detta är min kära far!!!
Han fyllde 65 år i lördags och vi hade kalas hos honom då!! =)) Det blev riktigt lyckat, vi lurades och överraskades med gubben, ha ha ha, det var riktigt bra!!!
Han börjar ju bli till åren och är nog lite skröpplig, inte lika pigg som förr, men han e en ganska cool snubbe ändå!!! =)))
Jag älskar dig, pappa!!!

När vi var på besök hos min far så lämnade vi kvar en av våra hundar....., vår kära Kelso, han har inte mått så bra. Han har varit olydig och betett sig illa mot våra grannar, så nu är han hos pappa på bootcamp!! Vi ska se om det går att få fason på hans beteende, om inte så får vi se va som händer....
Saknar dig så Kelso!!!

På bebisfronten så börjar det hända grejjer, nä, jag är inte gravid än... =)) Men jag ska iaf börja äta hormonpiller nu som heter Pregotime. Dom ska förhoppningsvis hjälpa oss att få en bebis. Så det kanske blir en extra spännande sommar i år med tillökning som resultat.......*hoppas*

Det var lite om några saker som hänt!!! =))

Tjipp tjipp!! =)))

Kommentarer
Postat av: lisa

Jasså så du har varit i byn....
hoppas allt går bra! Vi får se till att ses något snart!

Postat av: Georgyvonne

Informative website! Thanks!

2010-01-21 @ 08:14:51
URL: http://georgyvonne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback