KaOs!!!!! Men jag såg en fjäril... =)))

Hej hopp!!

Kaos, kaos, kaos, ungefär så kan jag summera mitt liv de senaste tre veckorna. Har inte haft tid me nått!
Nu har jag varit ledig i några dagar o känner att saker o ting börjar bli som det ska va!! Jag har varit fet-ledig!! =)) Bara sovit o gjort välgörande saker för själ o hjärta! =))
I lördags bjöd maken ut mig på middag o bio, det var riktigt trevligt!!
Idag har jag skottat altanen fri från snö o ställt fram plastmöblerna, jippie!!! Jag var ute i bara linne, vädret är ju helt underbart!!!
Tog en cykeltur in till jobbet o centrum en sväng o vipps så såg jag en fjäril, en trevlig syn så här års!!!
Nu ska vi grilla o äta gott!!
Välkommen vår!!!!!!
Kram Bums!! =)))

Kommentarer
Postat av: Lisa

woooo ett livstecken, det var skönt, skärp till dig nu och blogga mer...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback