Då ska vi se....

...helgen som gick var fylld av städning o sånt, både städning här hemma o sen hjälpte jag även min nästanmamma att möblera om o grejja. Städningen har fortsatt denna vecka oxå, är på ett himlans rensar humör!! Oj, vad man smalr på sig saker o ting, -Det här kanske jag behöver nån gång... -Om jag ska...så behöver jag den här... osv osv . I verkligheten så slutar det med att allt bara ligger o samlar damm o inte blir använt  alls!  Nä, nu får det vara slut med sånt, nu ska det bort!  En vårstädning som heter duga  pågår här hemma!!! =))) Det är skönt o befriande för själen att städa o rensa ur tror jag!!! Hi, hi!!! =))))

På fredag morgon åker jag till Luleå och ska jobba hela helgen, det ska bli såååå kul, älskar att komma "hem" till Lulé!!! =)) Jag ska oxå självklart förena nytta med nöje. Jag o Stina skulle gå på after work på fredag och på lördag kommer Tessah,
http://tessah.blogg.se/, då ska vi gå på resturang o äta gott o prata, det var alldeles för länge sen vi sågs!! Jo, vill bara berätta om mitt jobb, jag säljer kläder i ett företag som heter Stina Jakobsson Design, tycker att det är jätte kul!!! Jag jobbar med henne några gånger per år, o det är kul att göra nåt annat än fabriken...ha ha... Kolla här, http://www.stinajakobsson.se/

Nu ska jag ska ta o lägga in lite bilder från den tiden som jag ej bloggade, med lite kommentarer till och efter det så ska jag se om jag kan fortsätta med min städning!!


Lev o må!  Tjing Pling!  Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback