Snart klart..... =))

Japps, då sover man i sovrummet igen. =) Men det är inte riktigt klart än. Vi ska åka iväg idag o se om hittar lite roliga grjjer att handla oxå blir det nog att beställa freån IKEA. Men det tar sig....

Till Tessah: Hi, hi, äntligen passar grejjerne vi köpte, ha, ha!! =))))




Har tänkt sy ett nytt tyg som skall hänga där framför tv:n, den hyllan är ju som egen komponerad, det är en gammal byrå som är smal o hög, sen har jag lagt på ett hörnhyllplan från en annan hylla och sen sydde jag tyget så det skulle se bra ut, eller nåt, vi är då nöjda. =)


Här är en förebild på vår nuvarande sängram som jag vill bli av med! =))

image51

Nu ska jag äta värsta frullen o sen ska vi fa o handla!! =)))

Ha en underbar dag!!!


Kommentarer
Postat av: Tessah

Men va fint det blev!!! :)
åååå vill gö om vårt sovrum också hihi.

Men du beställa från IKEA??? KOM HIT så kan vi åka på IKEA ;) hehe

Postat av: Lizaloop

Så tjusigt det blev, måste ta mig i kragen och hälsa på nångång (du med)

2008-04-15 @ 14:21:58
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback