Sovrummet.....

Hej på er!! =))
Till o börja med så vill jag säga att när jag har gott om tid någon dag så ska jag ge er en liten resume av vad som har hänt under tiden jag ej har bloggat, med både ord o bilder! =)) Nu åter till dags färska nyheter!!!

Som jag skrev igår, min älskling hade börja renovera vårt sovrum medans jag var borta.... se här....

128942-39


Vårt sovrum var alltså tidigare helt blått, med typ silvriga detaljer. Har tyvärr ingen jättebra förebild eftersom att gubben hade börjat utan mig, men det blir skillnad, jag lovar.... Och bilder när det är klart kommer ni definitivt att få kika på! Nu blir det som ni ser färgerna rött o grå/beige....hi hi...känns så spännande, älskar sånt här!!! =)))
Nu ska jag gå o hjälpa gubben att lägga nytt golv!! CYA!! =)

Kommentarer
Postat av: Tessah

ååå va roligt du börja blogga igen ;)

Ååå kolla va fint , du måste ju ta en bild sen när allt är på plats inne i rummet då de är klart :P ser ut och bli jätte fint.

*sakna*

KRAM

Postat av: Lisse

Ahh ser bra ut! ser fram emot färdigt bilder senare!

2008-04-10 @ 15:04:43
URL: http://www.lisses.blogg.se
Postat av: Casperfilippa

Greetings. This site is so full of information

2010-02-23 @ 11:14:37
URL: http://casperfilippa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback