Julen...

...har varit helt super, lugn o skön, precis som jag hade önskat mig! =))

Nu bär det av till fjälls, har legat sjuk i 2 dagar...typiskt...., men nu packas det för fullt. Vi åker till Laisvall för att fira nyår där tillsammans med Ola o Kajsa, ska bli super trevligt!
Eftersom jag har legat sjuk så har det ej laddats in några nya bilder, o jag liger ju som sagt lite efter...thi hi, men här kommer lite bilder från min 30-års dag!




Jag o Evelina! =))

        

Bastu o badtunnekväll me Ola o Kajsa på min födelsedag!!! =)))

Vill också önska er en underbar nyårsafton för nu ses vi inte förrän nästa år!

Extra kramar i massor  till Tessah , vi hörs snart gummiz!!! =))

GOTT NYTT ÅR!!   KRAMAR BUMS! =))

P.s Tänk på alla skotträdda djur på nyår, va försiktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback