Luleå la la la la la la, Luleå la la la la la la.........

Vet inte vart jag ska börja riktigt, det är så mycke som har hänt sen sist. Jag har jobbat som en dåre, dels på fabriken, men oxå me Stina. Jag har varit en sväng upp till Luleå o direkt som bussen rullade in i stan så kännde jag hur bra jag mådde, den staden är såååå vacker på sommaren och jag har många fina minnen där ifrån..... Skulle nästan vilja ta med familjen o flytta dit, hi hi... =)))
Var upp en sväng o hälsade på
Tessah , söta gumman kom o hämtade mig, tack för det!!
Det var så roligt att få träffas!!! =)))

Så här kan det se ut när vi jobbar, här var på Råneå marknad! =)



Innan jag for till Lulé så var jag på skolavslutning, "lilla" Jesper, min nästan lillebror gick ut 9:an. Blev riktigt stolt när jag hörde att han har varit elevskyddsombud, bra jobbat!! =))



Och igår hade jag en heldag hemma på gården, jag var ute från kl 09.00 på morgonen till 18.00 på kvällen. Bränd blev jag av solen, men jag gjorde mycke nytta. Klippte gräs, vattnade o gödslade, plockade ogräs, strödde ut täckbark m.m m.m......, vi klippte gräset på framsidan föt första gången, he he, våran nya gräsmatta börjar se riktigt bra ut...om man inte tittar så nära....


Gjorde en annan sak igår me, jag murade blomlådor.=))) På stenpartiet som vätter mot huset och stöttar den nya gräsmattan så blev det 4 st blomlådor, se här...

     

Det var riktigt roligt att gegga o plåttra ihop detta, det blir ju mer mura i sommar! =))

Nä, nu måste jag åka iväg, jag har mer att berätta sen....

Kom ihåg att det är fotboll ikväll, HEJA SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram, kram!!

Kommentarer
Postat av: Tessah

Oj va fin framsidan av huset blivit! Jisses, har ju hänt mycket sedan vi flyttade.



va fint du murat och donat ;)

Blev sugen göra så jag också nu juh!



pöss o göll...



Gla Midsommar Gummz!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback