Nu är jag här....

...efter midsommar så åkte datorn iväg på service, därav det ljudlösa uppehållet, men nu är jag här! =)))

Vet inte var jag ska börja, måste försöka få tid att att blogga oftare, det känns som att jag har så mycke att berätta.

Vill börja med att åter knyta an till min resa upp till Luleå, vill göra reklam för lite lokal konst och ett roligt litet café som ni kan besöka om ni åker norrut.
Evas Konstiga Kafe serverar hembakt fika i en gästvänlig miljö och har dessutom ett växthus med försäljning brevid. Väldigt mysigt och charmigt ställe! =)) Eva Esko som ägarinnan heter säljer även sin egen och andras konst där, mycke trevligt. Två andra kvinnliga konstnärer som man hittar där är Laila Wikström och Kerstin Westin, jag själv är lite beroende av Lailas vykort, tycker att dom är underbara. Vackra akvareller med citat som tex "Hellre överviktig än skitviktig" och "Glädjeskutt är bra motion".

Nog om det, vidare i nuets händelser. Vill visa vår moppe som snart fungerar, hi hi, jag tvättade den idag o gjorde den fin. Tjusig va =))), fick den av svärfar, ska bli kul att susa runt på den i sommar.



Här kommer en bild på vår gräsmatta, den nya som vi håller på att så och göda...., se vad vi har lyckats med, he he.



Har jobbat ute en del idag idag och det blir nog en lugn helg med arbete på gården o så, skulle jag tro. Imorgon kanske det blir en sväng till stan o äta middag me Susanne, det är ju Wheels oxå, brum brum.
Ska avsluta med några bilder på en klätterväxt som jag har planterat idag som jag hoppas ska kunna ringla sig runt på stängslet till hundhagen, vi får se om det tar sig och jag kommer med fler bilder i sommar! =)))

   

Ha en underbar helg alla!!! Kram Bumsis! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback