*******ReSuMé*******

Jo så att ser ru!

Sommaren var alldeles utmärkt lagom, lugn o skön. Vi gjorde inte nå stora utflykter, en kortis till Sthlm var väl den resa vi gjorde, annars höll vi oss hemma och inom länets gränser.
Det bästa minnet från semestern var när jag o gubben lånade "kojan" av våra vänner och var där i fyra dagar. "Kojan" är en stuga utan el o vatten som ligger mitt ute i ingenstans, det kändes som om vi var ensamma i världen och till råga på allt så sken solen och det var tokvarmt dessa dagar.



Jag och älskling, nybadade en härlig sommarnatt i juli! =))

Något annat som skedde under sommarmånaderna var att jag läste en del böcker och började förändra mitt liv och mitt synsätt. Jag har beslutat att fokusera mer på mig själv, min familj och livet i helhet. Vara tacksam och positiv. Jag har sagt upp en del uppdrag jag haft i olika styrelser o sånt, vill komma bort ifrån stress och press. Vara lycklig och njuta mer av livet! =)) 

Sommarens bästa fest var helt klart när våra goa vänner Ola o Kajsa gifte sig, ett helt underbart sommar-bröllop och en fest som räckte långt in på småtimmarna, vi önskar er all lycka! =)))



Efter sommar kommer höst. Något som skett i min vardag är att jag nu jobbar dagtid istf skiftgång. Jag har jobbat skift i 7 år, så att gå över på dagtid har varit en omställning. Men det är nog bara bra, jag får träffa maken mer och jag hoppas även att min kropp ska må bättre.

Så, nu har jag tagit mig en bit på vägen...........det kommer mera rEsUmé........kram.......kram.......

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Kul att få lite uppdatering!

På återseénde då!

Postat av: Tessah

mera mera mera =)

2008-11-27 @ 22:54:33
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback