Energiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Varnar känsliga läsare o tittare för bilder senare i inlägget

Hej tjoflöjt!!

Kom inte ihåg allt vad jag skrev igår, men jag hann iaf med en liten ommöblering igår kväll. Det blev sååå bra!!! =)) Jag känner fortfarande ett enormt sug efter att röja, rensa o sedan så klart göra fint. Jag känner att våren sprudlar i mig som en nypoppad champagneflaska! =) Jag har så mycke ideér och tankar på hur det skall fixas och donas och grejjas här hemma, hi hi, det kanske är hormonrus av sprutorna, hi hi!! =))

Det har iaf varit ännu en härlig vårdag och idag tog min kära make initiativ till grillmiddag!! Mmmmums!! =))

Här kommer en bild till Therese, så att hon får se vad hon missade! =))) *Blink,blink*



Jag känner att detta inlägg blev en blandad kompott, för nu ska det handla om sprutor....
Just nu sitter jag här och det svider vid magen, på och innanför huden. Idag var det jobbigt att ta sprutan, kände att  jag tvekade lite extra och fick ångest..... Jag trodde i min vilda fantasi att det skulle bli lättare och lättare för var dag som gick, men ack så jag bedrog mig! =)) Snart kommer jag att åka till läkaren för att ta blodprov och göra ultraljud för att se om det har börjat växa nåt litet ägg.....spännande......    *hoppas*

Här kommer bilder på mig in action!!

   

Som sagt, jag blandar vidare.

Möblering surrade jag om där i början, jag ska fortsätta imorgon har jag tänkt. Jag ska också göra en liten lista på saker som jag ska åka o handla till en billig penning hade jag tänkt, tyg, en matta, krukor, kuddar m.m
Åhhh, jag är sååå sugen på att fixa till!!!

Kram kram! =)


Kommentarer
Postat av: Tessah

Ajjj det där ser ju ont ut!!!



:)))

du är stark gumman!



Hurru I need to talk to you!



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback