Brrrrrrrrrrr..........

Kylan har gripit tag i oss alla!!! Himlanch va kallt det är, vilken tur att det finns en uppsjö av tofflor, filtar o sköna kvällar framför brasan som sprakar!!!

Har nu efter många om och men fått svar från IVF-kliniken, och det är bara att konstatera att man måste ligga på! Ett tips till alla er som har med sjukvården att göra, ring, ring igen, maila o maila, man måste se till att det händer något på egen hand. Fick alltså skicka ett mail till och fråga om dom hade glömt mig eller nåt, men så igår kväll så ringde självaste doktorn mig. Så nu är det ordnat o donat, vi ska dit vecka 11 o kolla så att allt är ok med mig och min livmoder, hi hi, o sen blir det att starta behandling!!!! Inte en dag försent!!!

I övrigt har veckan som gått inte bjudit på så mycket annat än kyla. Eller jo...skidskytte-VM har ju startat, wohoooo, det är ju så spännande, heja sverige!!!!
Helgen passerade ganska fort, fredag den 13:de spenderade jag med Therese o Gabriel, Let´s Dance, grekiskt tema på maten o en massa mys.
O sen var det ju Alli Hjärtan Da! Massor me kramar till er alla, speciellt massor mera till flera av mina nära vänner som jag saknar, även att det blev i efterskott!! =))

Imorgon bär det av till veterinären med den gamla vovven, är lite nervös att dom kommer att rekomendera att vi skall avsluta hans liv.......vi får väl se.....det känns tungt.

Men nu ska jag ta o krypa mot sovrummet, väckarklockan står på 05.03 o det är inte så länge dit.

Puss o god natt!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Håller tummarna både för er och för vovven. 05.30 det lät nästan okristerligt tidigt!



Ta hand om er!

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback