Lukas mår bra! =))

Hej hopp, ännu en dag har snart susat förbi o blivit historia.
Jag är inne i en period då jag tycker att tiden går så fort, så fort.

Nåja, till det viktiga, Lukas mår bra, eller så bra man nu kan må med inflammation i förhuden. Hujja, kan tydligen bli så på gamla hundar när dom inte orkar bry sig om sin personliga hygien längre. Fram o tebax till Vännäs, tycker dom är så bra där på veterinärstationen, och humana priser har dom oxå. Stora påsen baouta var jag o handlade på apoteket, så nu är det medecinering i dagarna 10. Tratten har åkt på oxå, vilket inte är särskilt poppis, så nu ligger han o surar i soffan. Men som sagt, han mår ändå bra! =)))

Skidskytte, Wohooooooooooooooo!! Silver i mix-stafetten! Heeeeejja!!!!!!!  =)))))

Nu ska jag fixa mat åt alla tvåbenta o fyrbenta i detta hus!!

Synäs i Brynäs!! He,he!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Men så bra att det "bara" var det med Lukas :)

Postat av: Tessah

Skönt höra att Lukas mår bra iaf :P



BRA du stått på dig till ivf kliniken. :)



KRAM

2009-02-20 @ 16:39:58
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Lucas

Men Hallå! Jo jag mår bra men jag har definitivt inte inflammationer där.. du vet!! Usch tänk om det sätter igång rykten om att JAG skulle ha problem med pissisnurvelin??? Näää dementera genast!

2009-03-26 @ 19:42:41
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback