Snö, snö, snö....

Härliga måndag, kom på i morse att alla tycker att måndagar på jobbet är så jobbiga. MEN, jag kom i min stilla tanke på att måndagar kan vara rätt så härliga. Då har man inte riktigt kommit sig in och hunnit börja stressa upp sig över allt som skall göras på den nya veckan utan kan planera vad som komma skall o ta det lite easy. O tänk, en helt ny vecka full av äventyr att se fram emot!!! =))

Nu är det snart bara 2 veckor tills vi ska till IVF-kliniken....spännande, det är en sån här skrämmande förtjusning. Har börjat fundera lite på själva behandlingen och det som känns så bra är att jag inte längre gruvar för att sticka spruto på mig själv......gahhhh, hi hi, det kommer nog att gå jättebra!! Hoppas bara inte att dom där nya hormonerna jag ska spruta in i min kropp får mitt humör att slå bakut!

Hinner inte mer idag för nu ska jag susa iväg o hämta maken från jobbet!

Tjing tjing! =))

Blir inga bilder idag det tar sån tid!!! =((

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Du får anta en utmaning sedan istället ;)

Postat av: Tessan

Jaha Lisa är på dig med...Lisa gjorde en ny blogg åt mig..Haha...Så nu bloggar jag...Nästa gång jag far till Hällnäs blir det att fixa sidan...Ha det bra

2009-02-24 @ 17:10:05
URL: http://traskmorken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback