Vinter ohhh vinter...

När man just hade börjat se ljuset så kommer det mera vinter med dunder o brak!!! Snön tar inte slut och jag blir galen på att våran plog-snubbe inte sköter sig!

Nåja, sorry att jag inte har skrivit o berättat att operationen gick bra, för det gjorde den. =) Jag som i vanliga fall är dööööörädd för allt vad sjukhus heter var lugn som en filbunke i måndags. Allt gick strålande och jag har aldrig tidigare fått så fina komplimanger om min livmoder förr, hi hi. =)) Så nu när allt är fixat och ordnat så hoppas vi att det så småningom bara är att tuta o köra. Ska maila IVF-kliniken så att den bollen är i rullning lagom tills att jag har läkt färdigt.

Ska också börja koncentrera mig på lycka o välmående i största allmänhet så att jag skapar dom bästa förutsättningarna för att det skall lyckas! =)

Veckan har bara susat förbi och nu så är det snart helg. Det blir en lugn mys-helg är det bestämt, god mat, film, mjukisbyxor o tofflor...




Kärleken är så förunderligt stark,
kuvas av intet i världen.
Rosor slår ut i den hårdaste mark,
som sol över mörka gärden.
Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt,
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.
/Nils Ferlin

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Bra att operationen lyckades!!

Vi ska på partaj ikväll, det ska bli kul!

Postat av: Jeanette

Va härligt att höra att det gick bra! Hoppas ni får en riktig myspys helg! Vi flyttar och grejar för fullt!



KRAMKRAM

2009-02-07 @ 22:40:25
URL: http://www.wannstrom.com
Postat av: Emma R

Vad skönt att operationen gick bra! Stor kram till er! /Emma

2009-02-09 @ 16:05:46
URL: http://emmarasmusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback