2009!!!



Välkommen 2009!! =))

Vi har haft det sååå underbart! Nyår i Laisvall var sååå lugnt o skööönt!! Primitivt leverne är underskattat!!
Här kommer varsågod! Bildkavalkad!

   
På fem dagar hann vi njuta av fjällen i alla bemärkelser, vi hyrde skoter och åkte runt, lagade mat på murikkan, såsade runt i mjukisar o långkalsonger, spelade massa spel o lagade en massa god mat. Ett stort tack till Ola o Kajsa för att vi fick komma och för att dom hade ordnat allt så bra! =))) Kötthövve!! =)))
Vi fick ju även vara med om storm!! Natten mot nyårsafton trodde vi att vi skulle blåsa bort, ingen av oss sov en blund och på morgonen klev vi upp vid 6-tiden, utan el började vi elda i kaminer, tända ljus och göra kaffe.....det kändes riktigt spännande ett tag! Men elen kom tillbaka och nyårsaftonen gick av stapeln som planerat! =))
Detta var vad vi åt!!
   

Oj så gott, kommer inte ihåg exakt vad allt hette, men det var hummer o pilgrimsmusslor o röding o crustader med fyllning och hemmagjord glass m.m MUMMA!!!! =))

Det har vaarit så välbehövligt med jullov och förutom att jag har varit lite förkyld så har allt varit så bra.
Jag tror inte att det hade kunnat bli bättre!


Hoppas ni alla har haft det lika bra som jag eller bättre!!!
God fortsättning på det nya året!!!

Kommentarer
Postat av: Emma R

Vilken fantastisk bild! Jag hoppas att 2009 bilr ett fantastiskt år för er! Kram emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback