Första veckan i nya radhuset!

Hej hopp!!

Nu har vi snart avverkat första veckan i det nya radhuset. Dator verksamheten är intwe igång med fullt ös än, så det blir inga bilder idag.
Allt har gått smidigt med flytten, men det är alltid mer att göra än man tror, så det har blivit några vändor mellan Röbäck och Holmsund i veckan.
Vi har börjat komma iordning i vårt nya hem, men det är mycket lådor och kaos än. Vi kommer att måla lite i några rum och eventuellt slå igen en dörr och tapetsera en fondvägg......, vi får se. Men det var ändå så skönt att det var väldigt beboeligt här, inget som känns akut, eller som ett måste att göras.

Jag har hunnit fylla år oxå, så nu är jag "söörtiwan", alltså 31 år gammal. Det känns bra. =)) Jag tackar så mycket föra alla presenter och gratulationer.

Igår var vi på ultraljud igen, detta var första gången som dom börjar väga bebbarna och följa dom på en kurva för att se hur dom mår. Dom kollar även flödet i navelsträngen, m..m m.m.
Allt såg bara bra ut, alla 3 mådde bra. Och vi fick än en gång bekräftat att det var en flicka och 2 pojkar så det känns kul! =))) Känns så skönt i mitt mammahjärta när jag får se dom och får bekräftat att dom mår bra! =)
Mina 3 små älsklingar!!! =))

Kommer ett litet roligare inlägg så fort vi får igång internet ordentligt.
Hoppas ni har det bra o trevlig helg! Tjo hej! =)))

Kommentarer
Postat av: Lizaloopo

Härligt att allt gått bra med flytten och att ni nu vet vad det blir för kön på bebbarna!!

Nu åker jag och challis iväg på källan spa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback