Ho ho tjohooo!! =))

Har varit hos barnmorskan idag. Alla mina värden var ganska bra och jag har gått upp hela 7 kilo i vikt!! =)
Jag fick lyssna på bebbarnas hjärtan, idag låg dom mellan 140 o 155. Härligt ljud, skulle kunna lyssna länge länge! =) Har fått låna Angelsound av en kompis, så jag o M har suttit hemma och lyssnat på fosterljud och hjärtan.
På onsdag kliver vi in i vecka 21, så det känns bra. Annars har jag varit ganska trött o grinig idag, bara grinade utan anledning idag....buhuuuuuuuu, hi hi! =)

Helgen som var bjöd på lite trevligheter, vi var på resturang o käka o sen var på Idun och såg komikergruppen Klungan. Det var hur kul som helst! Dom måste vara helt störda som kommer på allt skoj! =)) Och för er som inte vet vilka Klungan är så är det även dom som gör Mammas Nya Kille på P3.

Så här schnygg var jag då! =)



Måste bara nämna att jag var hos min vän Karin och bakade halloncheesecake i helgen också,
mmmmmm gaahh såååå goooood!!! =))

Tänkte bju på lite bilder från sommaren också! Fast skall sägas att jag älskar hösten! =)

   



Kram kram! =))


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

vad kul att du uppdaterar lite oftare nu så man får följa med lite bättre!!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback