Saknar...

Jag är en rik människa när det kommer till kärlek och hur jag har valt att leva mitt liv. Jag har en man som är helt underbar, han är min älskade och även min bästa vän. Jag är enormt lyckligt lottad som efter en lång kamp och väntan på barn äntligen bär på 3 mirakel. Det finns mycket som jag har att vara lycklig över som andra saknar. Men jag saknar också....

Jag saknar flera av mina närmsta vänner som tyvärr bor ganska långt bort.....
Jag saknar en av mina närmsta vänner som bor i himelen.....
Jag saknar min mamma så enormt mycket nu när jag väntar barn, jag önskar att hon hade varit i livet och fått se sina 3 små barnbarn komma till världen....

Jag saknar också....

Mina vänner, ni vet att vi ses för sällan, men jag älskar er så, det är skönt att veta att ni finns där om det skulle krisa! =)

Anna, jag saknar dig, R.I.P.

Mamma, jag önskar att jag hade fått lära känna dig som vuxen och att vi hade varit vänner och inte bara mor och dotter....jag älskar dig!

Idag blev jag lycklig när jag kollade brevlådan! =) Där låg ett litet paket till mig, och när jag öppnade det så var där ett smycke. Ett Bola-smycke, en sån liten plinge-pling grej som man skall bära när man är gravid som bebisarna hör och blir lugna av! =) Wohooo! jag älskar paket! =))

                            
 Tack Nettis!!! Kramar i massor! =)))

Kontentan av det hela är i alla fall att jag är lycklig trots att jag saknar! =)

Trevlig helg! Kram Bums! =)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

När ska du till specen nästa gång? Jag har nästa tid 27:e. Jag är i v. 12 nu. :-)Behövde endast 4 kurer pergo den här gången. Otroligt!



/Challis

2009-10-05 @ 15:57:08
Postat av: Bumsan

Åhhh, va härligt! Jag har skrivit till dig på facebook, men du kanske inte är där. =) Grattis, grattis, sååå glad för er skull. Kan hända att vi ses där då, för jag går ju varannan vecka numera. Vi hörs! =)

2009-10-05 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback