Sorry I´m late....

Jag vet att många sitter o väntar på att jag ska komma med nåt roligt, men jag vet bara inte var tiden tar vägen.
Vi har haft sååååå fullt upp och är det inte något att göra så sover jag. =) Är väldigt trött och slut ofta. =) Men jag o bebbarna mår annars jättebra! =))

Här kommer en bild på magen i vecka 16.



Det går väldans fort med magen, symptomen och allt. Om 2 veckor ska vi på ultraljud igen och jag längtar sååå mycket efter att få se mina 3 små mirakel igen! =))

Min kära man är just nu i Thailand, på den resa som även jag skulle åka på, men avbokade när jag fick veta att jag väntade trillingar. Han får helt enkelt ha semester åt oss båda! *
saknar dig, älskling*

Nu blev jag tvungen att åka en sväng, jag kan inte lova nå täta uppdateringar framöver heller. Men ni finns i mina tankar! =)) Tack för alla gratulationer! =)

Tjing pling! Bums! =))


Kommentarer
Postat av: Tessah

Chooo gummz :P HIhi vilken fin gravid mage du börjar fåååå :) Intekonstigt den syns redan med tanke på att det är 2 småttingar ;)



pöss o kram!!!!

Postat av: kicki

Fann dej på Vindelns blogg, himla mysigt med tre bebisar på en gång...jag kommer tillbaka till denna mysiga blogg.

2009-09-17 @ 20:30:04
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: lizaloop

vindelns blogg, det är jag det ;)

2009-09-18 @ 13:10:30
Postat av: Anonym

Fin mage. Minns precis hur det var, fast mina trillingar blivit ganska stora nu. Grattis och lycka till!

2009-09-22 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback