Energi!

Känner mig full av energi!! =)
Trots att det både snöade och regnade imorse när vi klev upp så har det varit en bra dag full av projekt.
Jag har möblerat om i vardagsrummet. Vi hade ju en spjälis där till barnen att sova i om dagarna, men den används nästan inte längre så nu blev den uppflyttad. Så i sovrummet står numera 3 spjälsängar, så inatt ska dom sova i egen säng alla 3 för första gången.
Nere i vardagsrummet blev det en kudd-myshörna ist! Wohooo! =))

Se!

              

  Före...                             ...efter!                         Rasmus inviger!

           

                                 Så här ser det ut i sovrummet! =))))

Har även på gång att göra om i hallen, tog "före" bilden idag så vi får se när jag hinner fixa där så ni får se hur jag har tänkt mig... =)

Jag har även bakat bullar för första gången i mitt vuxna liv...å dom blev goooda!!! =))

            

Nu ska jag ner o mysa med pojkarna i den nya hörnan...mycket uppskattad! =) Ses!

           

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Va fint ni verkar ha. Hur gick sova-själv premieren?

Du undrade vilken kurva de förjde och de följer lite olika. som Jennys viktkurva den är på normala kurvan medans längdkurvan är två-snäpp-ner-kurvan. Skulle va jätte kul att ses. Och ni är så välkomna så. Som tur var så hostan och snuvan var nog bara av sprutan för nu e de då rätt friska igen. Lite sunviga dock. Men vi få höras. :)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback