Lista på...

...48 frågor med ärliga svar!

1. Vad är ditt fullständiga namn? Johanna Marie Olsson (Engström)
2. Var är dina föräldrar födda?  I Sverige, Hällnäs o Gällivare.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Inget, det gör maken.
4. Vilken är din favoritrestaurang? Har ingen...
5. När badade du i en pool senast? Vet inte...badhuset nån gång 2008 tror jag.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Nej
7. Hur många barn vill du ha? Dom 3 jag har, det räcker. =))
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Njaä...tror det.
10. Vad har du för TV-kanaler? Ganska många, de vanligaste.
11. Har du åkt moped någon gång? Ja, ägt 2 också.
12. Har du busringt någon gång? Japp.
13. Har du fått felparkeringsböter? Ja, 2 st.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Kanske, jag tror det, hi hi!
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand
16. Har du en egen trädgård? Ja, en liten en.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Bamse när jag var liten, nu vet jag inte.
18. Kan du alla orden i nationalsången? Tror det.
19. Badkar eller duschkabin? Badkar! Då kan man både duscha o bada ju.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Avatar.
21. Favoritpizza? Kebabpizza
22. Chips eller popcorn? Popcorn
23. Vilken färg på läppstift använder du? Typ vinrött/plommon.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej!
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Ehh Nej.
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsinjuice.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Maken, hamburgare på MAX.
28. Favoritchoklad? Geisha
29. När röstade du senast? Senaste valet!
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Vet ej!
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja, he he, längdskidor i 3:an.
32. Är du bra på matlagning? Jo ganska.
33. Klarar du att tanka själv? Japp.
34. Har du beställt något från TVshop? Nej.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ej uniform, men arbetskläder ja.
37. Vad var det senaste du handlade? 4 mjölk o lingonsylt nyss på ICA.
38. Har du kräkts offentligt? jo..
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärleken!
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jo!
41. Har du ringt något betalnummer? Jajjamän!
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja!
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Min plast svärmor för några år sedan.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Massor med kolsvart hår.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Hmmm, länge sen jag bytte, kanske borde göra det.
46: Den frågan verkar vara borta!!!
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Nääää....
48. Vad är du tacksam för idag? Mycket....att jag har fått världens vackraste barn!

Tjohej! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback